Uczniowie Dwójki na zielonej szkole w Jastrzębiej Górze (zdjęcia)

Dodano: 14 czerwca 2018 09:03, Autor: SP Nr 2, red. MK

Podczas wyjazdu uczniowie mieli możliwość nauki w nietypowych warunkach - środowiska naturalnego.
W dniach 3 - 7 czerwca 2018r. uczniowie z klasy III a i kilku uczniów z klasy III b byli na zielonej szkole w Jastrzębiej Górze.
REKLAMA

- W pierwszym dniu tuż po zakwaterowaniu się w Domu Wczasowym DANUSIA i zjedzeniu obiadokolacji poszliśmy na spacer nad morze. Dzieci miały możliwość sprawdzenia czy rzeczywiście woda w morzu jest słona? Wszystkie potwierdziły, że jest słona, a do tego i zimna. Jednak to nie przeszkadzało choć na chwilę zamoczyć w morzu nogi i ręce - relacjonuje wyjazd Marzena Kacprzyk. - W kolejnych dniach odbywały się zaplanowane wycieczki do Gdyni. Tu zobaczyliśmy Oceanarium Gdyńskie, zwiedziliśmy Dar Pomorza i mieliśmy rejs statkiem po porcie w Gdyni. Był też czas na zakup pamiątek i kartek, które wypisywaliśmy i wysyłaliśmy do Rodziców - dodaje.
- W Sopocie spacerowaliśmy po sopockim molo i robiliśmy pamiątkowe zdjęcia na tle pięknie błękitnego morza. W Gdańsku przeszliśmy przez Złotą Bramę ul. Długi Targ w kierunku Ratusza Głównego Gdańska i Fontanny Neptuna, która stoi przed wejściem do Dworu Artusa. Przeszliśmy też pod Spichlerz pod Jeleniem usytuowany na nabrzeżu. Potem odwiedziliśmy włoską pizzerię i zjedliśmy pyszną pizze. Byliśmy też we Władysławowie gdzie przeszliśmy Aleją Gwiazd Sportu, która doprowadziła nas do pięknej plaży. Potem zwiedziliśmy Ośrodek Przygotowań Olimpijskich Cetniewo - Władysławowo. Na terenie Ośrodka mogliśmy wejść do Krzywego Domu i sprawdzić, co dzieje się z naszą grawitacją. W Rozewiu byliśmy w Latarni Morskiej jednej z wielu usytuowanych na linii brzegowej Morza Bałtyckiego. W Pucku mogliśmy sprawdzić jaka jest różnica w temperaturze wody między morzem a zatoką. Zdecydowanie cieplejsza woda była w Zatoce Puckiej. Spacerowaliśmy też po pięknie odrestaurowanym molo puckim. W ostatnim dniu wracając już do domu, zajechaliśmy na posiłek do Mc Donalda. Mimo lekkiej tęsknoty za rodzicami wszyscy miło będziemy wspominać ten wyjazd nad morze - podsumowuje wyprawę Marzena Kacprzyk.

Źródło zdj. SP Nr 2

Zobacz również

Dni Ostrowi 2018: klasyczne zakończenie Święta Miasta (zdjęcia)

14 czerwca 2018, UM Ostrów Maz., red. MK

Na zakończenie Dni Ostrowi Mazowieckiej mieszkańcy mogli wysłuchać koncertu kwartetu ALLA BREVE Filharmonii Kameralnej im. Witolda Lutosławskiego w Łomży.

Ponad 2 mln zł. na termomodernizacje

14 czerwca 2018, MUW, red, MK

Dzięki wsparciu unijnemu trzy budynki użyteczności publicznej poddane zostaną termomodernizacji.

Festiwal Kinder+Sport Radość z Pływania już w niedzielę zawita do Ostrowi!

14 czerwca 2018, www.gnrs.pl, red. MK

Gościem specjalnym Festiwalu będzie olimpijczyk i ambasador programu Kinder+Sport - Paweł Korzeniowski.