ALS. Wyniki VIII Kolejki.

Dodano: 12 marca 2007 21:31, Autor: Ostrowski Tygodnik Powiatowy


Wyniki VIII kolejki:
JW 34-70 - ORŁY 2-0 (12, 22)

  • JW.: P. Fołtyn, P. Płotczyk, Ł. Kostrzewa, B. Pieńkowski, K. Kossowski.
  • Orły: D. Grabowski, P. Byler, P. Podbielski, B. Strzelczyk, T. Jędrasiak, M. Sikora, M. Tyszka.

    RAFAŁKI - SIATKOPOL 2:0 (11, 14)
  • Rafałki: R. Marczyk, M. Chudzik, M. Pawłowski, A. Ołtarzewski, E. Chudzik, M. Wojciechowski.
  • Siatkopol: Ł. Bieniek, L. Zalewski, A. Duda, M. Jastrzębski, S. Wujkowski.

    LO - OLDBOJE 1-2 (-21, 24, -22)
  • LO: C. Cholewski, P. Mysiołowski, P. Wilczyński, K. Duda.
  • Oldboje: A. Borowy, P. Chud, S. Cieśluk, J. Strzelczyk, Z. Napiórkowski,

    STRAŻ POŻARNA - ROLSTAL 0:2 (walkower)

    W meczu zaległym SIATKOPOL - ORŁY 2:0

    Lp.Nazwa zespołuMeczePunktySety
    1. Rafałki71313:3
    2. Oldboje71313:4
    3. JW. 34-7071312:4
    4. LO 71212:6
    5. Orły 7116:10
    6. Pakrol796:10
    7. Rolstal 794:10
    8. Siatkopol795:10
    9. Straż Pożarna 770:14

    Uwaga!!!
    W związku z organizacją ogólnopolskich zawodów kulturystycznych, ostatnia IX kolejka turnieju zostaje przełożona z dnia 25.03 na 17.03 godzina 14.00
  • Komentarze

    Dodano: 12 marca 2007 21:47, ~Chrupek

    Rafałki powoli zmierzaja by zajac na podium NR 1!!!


    pozdro dla wszystkich druzyn!!!

     

    Dodano: 12 marca 2007 21:59, ~12

    Chrupek MVP ligi !!!!

     

    Dodano: 12 marca 2007 22:06, ~kibol

    Chrupek MVP ligi? nie rozśmieszaj mnie <rotfl> Krzychu i tylko Krzychu MVP ... reszta do pięt mu nie dorasta ... a Chrupek jak na swoje warunki to jest cienki jak barszcz ... pozdro

     

    Dodano: 12 marca 2007 22:28, ~12

    MVP wybiera się z najlepszej drużyny !!!


    Chrupek MVP !!!!

     

    Dodano: 13 marca 2007 08:29, ~kibol

    no to pora zmienić ten zwyczaj, bo od Chrupka to ja widze co najmniej kilku lepszych graczy ... jak on zostanie MVP to chyba padne na glebe ze śmiechu <lol>
    pozdro dla LO, Oldboi, JW i Orłów :]

     

    Dodano: 13 marca 2007 08:38, ~Chrupek

    Jo Jo ~12.!!! W Rafałkach najwazniejszy jest kapitan "Cherry" . pozdro dla niego!!!
    ale dzieki , ale i tak w Rafałkach sa lepsi niż ja!!!

     

    Dodano: 13 marca 2007 08:41, ~Chrupek

    Do Kibola> a Ty chociaz grasz w siatke,ze jestes taki ekspert? Jak czytam wasze opinie (kibiców) to spokojnie mozna wystawic balkonowe dwa składy! i obstawiam ze Ty bys byl MVP! za rok nie daj sie i zagraj, z checia popatrze na Twoje popisy!

     

    Dodano: 13 marca 2007 11:55, ~kibol

    oj Chrupeczek trafiony w czuly punkt ... niestety nie jestes najlepszym siatkarzem ALS i moja uwaga nie powinna Cię dziwić ... MVP ALS to:
    a) Krzychu
    b) Artur
    c) Hercoq

     

    Dodano: 13 marca 2007 13:23, ~ROLNIK

    TY KOBRA ZASTANÓW SIĘ CO TY WYPRAWIASZ, JESTEŚ ŚMIESZNY GOŚĆ, TROCHĘ KRYTYKI POD SWOIM ADRESEM I JUŻ UCIEKASZ, KASUJESZ WSZYSTKIE WYPOWIEDZI INTERNAUTÓW I TEN PEWNIE TEŻ SKASUJESZ. DOBRA RDA - ZREZYGNUJ BO SIĘ NIE NADAJESZ !!!

     

    Dodano: 13 marca 2007 16:49, ~Chrupek

    kibol ja nie uwazam sie za najlepszego zawodnika! ale Twoje zdanie mnir nir interesuje, ja np na temat astronomii nic nie mowie bo nic nie wiem, Tobie tez radze pomyslec a potem cos pisac.

    jestem ciekaw czy kiedys widziales jakis inny mecz niz tylko ALS!

    Do czego sie nadajesz to do polskiego rzadu,tam bys byl najlepszy!!!

     

    Dodano: 13 marca 2007 17:18, ~gracz

    Mam nadzieję, że po zakończeniu rozgrywek niezważając kto jak i po co gra, nie zważając na komentarze wszyscy uczestnicy ALS zejdą na dół do baru i wypiją piwko za zdrowie wygranych, przegranych i wszystkich grających. POZDRO powodzenia wszystkim.

     

    Dodano: 13 marca 2007 17:25, ~kibol

    cieszy mnie, że:
    a) Nie uważasz się za najlepszego zawodnika - bo faktycznie nim nie jesteś
    b) Nie interesuje Cię moje zdanie - napewno wolisz zdanie tych, którzy Cię wychwalają, szkoda tylko, że nie potrafisz z godnością przyjąć krytyki :]
    c) Uważasz, że się nie znam na siatkówce - jednak muszę Cie zasmucić, bo jakies pojęcie mam i potrafię odróżnić bardzo dobrego zawodnika, a już napewno MVP od zwykłego przeciętniaka.

    PS: widzialem niejeden i nie dwa mecze, które poziomem przewyższały ALS i myślę, że wtedy Ty siedziałes jeszcze w piaskownicy, nie mając najmniejszego pojęcia, co to wogole jest SIATKÓWKA
    PS1: do rządu bym się nie nadawał :]

     

    Dodano: 13 marca 2007 19:29, ~Chrupek

    spotkania w barze na dole sa juz tradycja!!! tam mozna wypic zdrowko za kazdego. rok temu bawilismy sie zaje z Oldbojami i LO> szacuneczek dla nich

    a co do najlepszych, to ja sie nie wyznaczylem na MVP. ja znam swoje miejsce w zespole, tak jak kazdy zawodnik w rafałkach. na tym polega druzyna.

    Pozdrowienia dla LO> chlopaki nie ogladalem waszego meczu z Oldbojami, ale podobno to byl najlepszy mecz w ALS!

    rok temu my was pokonalismy, a w tym wy nas. jak zagramy za rok to sie okarze kto jest lepszy>>>;-))))

    JESZCZE JEDEN MECZ I DO BARU!!!

     

    Dodano: 13 marca 2007 19:30, ~ZŁOTY

    Choć jestem tylko kibicem stwierdzam że Krzysiek z LO jest najlepszy. LO POKAZALI KLASE W MECZU Z oldbojami WEDŁUG MNIE TO KRZYSIEK JEST NAJLEPSZY MVP.
    CHOLEK JEST PRZERAEKLAOWANY .
    JEST TO DOBRY ZAWODNIK ALE MUSI MNIEJ SIĘ PRZEJMOWAĆ. DLA MNIE NAJLEPSZYM ZAWODNIKIEM JEST krzychu i MISIEK. POZDRO DLA WAS.

     

    Dodano: 13 marca 2007 20:17, ~Rafałek

    A nas jest sześciu i wszyscy równi. Dlatego jesteśmy najlepsi i wygrywamy. Bez zdecydowanego lidera. Każdy wie co robić i tworzymy całość - zespół. Czuję że trochę nam tego zazdrościcie.

     

    Dodano: 13 marca 2007 20:35, ~wierny kibic

    Cholek jest bardzo dobry, ale troche za dużego gwiazdora z siebie robi, co pokazał wypisując na stronach o ALS różne rzeczy, typu ... że są dużo lepsi od Oldboi itp. itd. ... Mistrzu troche szacunku do Panów :] to dzięki nim grasz tak jak grasz :] tytuł MVP zdecydowanie dla Krzyśka :] pozdrowienia dla wszystkich graczy ALS :] fajnie jest popatrzeć na mecze w niedziele, a nie tylko kościólek i TV :]

     

    Dodano: 13 marca 2007 20:55, ~WilQ

    Co do najlepszego, zawodnika turnieju to rzeczywiście są trzy kandydatury, Artur , Krzysiek i Cholek. Artur trzyma poziom od zawsze wiec, myśle że nagroda należy sie jednemu z młodych. Moim zdaniem, a znam ich chyba najlepiej, bo gramy w jednej drużynie. To na tą nagrodę bardziej zasługuje Cholek, chociaż w ostatnim meczu miewał wzloty i upadki, to jest pełniejszym zawodnikiem, jest pewniejszy w zagrywce i lepiej przyjmuje i broni od Krzyśka. Krzysiek w ostatnich kilku miesiącach rzeczywiście zrobił duże postępy , ale w przekroju całego sezonu nagroda należy sie Cholkowi.

     

    Dodano: 13 marca 2007 22:21, ~Chrupka

    nie zgodzę się z Tobą, ale szanuje Twoje zdanie :] wkoncu każdy ma prawo mieć swoje własne zdanie. MVP dla Krzyśka albo Artura ;]

     

    Dodano: 13 marca 2007 22:40, ~Artur

    Ja to już oczekuje nagrody dla najstarszego gracza a nie MVP :)
    Rafłaki wygrały bo maja najrówniejszy skład bez gwiazd ( i my zagraliśmy beznadziejnie :) ) i nie mają problemy słabszego dnia jednego zawodnika.
    Chołek i Krzysiek znają moje zdanie na swój temat i starczy. A MVP jest Hercoq.Jeszcze zobaczycie że za kilka lat będziecie siedzieć z browarem przed telewizorem i mówić swoim dzieciom oglądając mecz " a z tym gościem to grałem w siatkówkę" :)
    Oczywiście jak poświęci się swojej pasji a nie będzie gadał głupot o rzeczach ważnych ( nauka ,praca) ale nie najważniejszych w życiu.Jak cię wezmą w obroty prawdziwi trenerzy to bedziesz sie uczył i pracował ale robiąc to do czego masz talent.Trzymam kciukii I przypadkiem nie myśl o ostrołęce jako etapie końcowym :)
    Do wszystkich zawodników : Gratulacje za chęci do gry i dzięki za fajną zabawę.Do zobaczenia w sobotę w barze (rafałki pilnować pucharu :) ) i w przyszłym roku na boisku.Może będzie więcej drużyn ( z jedna balkonowa :) ).

     

    Dodano: 14 marca 2007 09:00, ~Chrupek

    na ostatnim meczu mnie nie bedzie:-( nawet nie wypije piwka w siatkarskim towarzystwie. a co do pucharu to w tym roku chyba o nim bedziemy pamietac!!;-)

     

    Dodano: 14 marca 2007 09:01, ~Chrupek

    kto tu sie podaje za mnie? "Chrupka" ?

     

    Dodano: 14 marca 2007 11:41, ~Rafałek

    A kto za mnie. Ten Rafałek powyżej to nie ja ale całkowicie się z nim zgadzam bo siatkówka to najbardziej zespołowa z gier. Co do najlepszego gracza to Artur bo ciągnie Oldboi w górę lub Wiśnia bo duży jest.

    Pozdrawiam i do soboty.

     

    Dodano: 15 marca 2007 15:34, ~Chrupek

    Rafał dajcie z siebie wszystkow ostatnim meczu. a jak bedzie dobrze to opijemy to u siebie!

    I - Rafałki górą!!!
    II - Oldboje
    III - JW 34 - 70
    IV - LO

    Trzy lata na to czekałem!! > zaczynalismy na 6 :-)))

     

    Dodano: 16 marca 2007 12:22, ~YOGI

    A moja propozycja jest taka:niech 8 najlepszych drużyn zagra w turnieju play-off,wtedy sezon będzie trwał do września.
    Wspólnemi siłami jesteśmy w stanie to zorganizować bez władz MOSiR-u.Zagrali byśmy mecze trzy setowe,do dwóch wygranych.
    Jeśli pomysł się spodoba to dla pikanetri możemy
    wpłacić po 100zł od drużyny(oczywiści jako nagrody dla zwycięscy).

     

    Dodano: 16 marca 2007 19:29, ~kibx1as56

    jako kibic wybralem dwoch kandydatow na MVP sezonu:

    a) krzychu
    b) chercog

    Krzyskiek - zawsze prezentujacy dobra forme, grajacy zawsze dobrze - zarowno w obronie jak i w ataku oczywiscie. Ostatnie kolejki na pewno was o tym przekonaly.
    Co do hercoga - jest to talent ktorego wrecz nie mozna zmarnowac, ten czlowiek jest godzien tej nagrody

    Nie uwzglednilem tu cholka :/ bardzo mi przykro cezary ale nie zasluzyles na nagrode dla najlepszego gracza sezonu. Cholek jeszcze musi sie troche podszkolic i pouczyc od lepszych bo sodóweczka troszeczke mu uderza z tego gwiazdorstwa - powodzenia :|

    p.s troche szacunku dla ludzi ktorzy uczycili cie lapac pilki bo nawet tego nie umiales. wykazesz troszke skromnosci to moze dolaczysz do panow a i b

    pzdr

     

    Komentarze publikowane pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
    Właściciel portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść tych opinii.

    Katalog firm promowane

    Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów Marek Michalik i Spółka s.c.

    Małkińska 186
    07-300 Ostrów Mazowiecka

    Oferujemy pełny zakres badań technicznych pojazdów!

    Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej

    ul. 3-go Maja 32
    07-300 Ostrów Mazowiecka

    Jesteśmy z Wami od 1898r.!

    Zespół Szkół Powiatowych im. Papieża Jana Pawła II w Czerwinie

    ul. Piastowska 23 A
    07-407 Czerwin

    Wszystkie szkoły są bezpłatne!!! Zapraszamy!!!

    Regulamin | Polityka prywatności | Reklama | Kontakt

    UWAGA! Ta strona używa plików cookie i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, dostosowywania stron do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach reklamowych i statystycznych. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że pliki cookie będą zapisywane w pamięci urzadzenia. W każdym momencie można zmienić te ustawienia. Szczegóły w Polityce Prywatności. [Zamknij]